10. des. 2011

Litt merklig dag..

 

                                                 Frankrike 2005 075

                                                      Disse to var utrolig glad i hverandre..

                                   Mimmi valp 1    T valp1

I dag kunne Lillegutt Tobi og Kini Litle Mimmi ha fylt 13 år.. Men ingen av dem fikk oppleve denne dagen..

Kini Litlte Mimmi døde 29. november  i 2006.. Det året ble både glede å sorg. I april samme år fødte hun to tispe valper.. Hadde jeg vist at hun var syk , i denne tiden . Hadde jeg ikke satt på henne det kullet.. Men ingenting vist jeg at , det var noe som plaget henne.. Jeg har oppleved mye med henne . Hun fikk sitt etter lengtet store cert etter noen år . Gleden var stor da det skjedde, hun ble å bir på denne utstillingen.. Hun var å med på utstilling til Frankrike og Italia.. Hun fikk cacib i Frankrike , men ble slått av en annen tibbe i Italia..

Hun har gitt meg noe flotte kulle som jeg er veldig glad for.. Å hennes to døttere har ført gene vidre. Det er kjempe glad for i dag..

Lillegutt Tobi døde  i november i år . 7 dager 5 år etter sin søster.. Trist å tenke på at dem begge er godt bort..

Jeg har tidligere her skrevet minne ord om Tobi , så da tar jeg ikke med det her..

Mimmi og Tobi kommer alltid å vere i mitt minne..

Ingen kommentarer: