22. nov. 2011

Trist dag . Tobi Født 10.12.1998- Død 22.11.2011..

     016    T Valp 2

                              Int Nord Ch ITW-05 Lillegutt Tobi

Så har du forlatt meg min kjære Tobi gutt.. Du led mye den siste tiden. Det var tungt å se hvor ille du hadde det , å jeg maktet ikke å gjøre noe.. Siden jeg selv var så syk, når du led å ikke orket mye .. Du har slitt lenge med voksende hjerte som senere utviklet seg til å bli hull på hjerte klaffen.. Men du hadde mange fine dager du ikke hadde det så vondt ..

Jeg glemmer ikke den dagen den 10 desember i 1998, da du ble født.. Du var den første som ble født av ett kull på to.. Å jeg var kjempe glad når jeg så at du var rød/sobel.. Da  viste jeg at du kom til å ble her hos meg .. Du gjorde det veldig godt i utstillings ringen , å jeg var veldig stolt av å vise deg fram .. Du ble fort Norsk champion, og fikk mange andre campion tittler . Du kunne tilslutte smykke deg med tittelen Int Nord ITW-05 .. Du var med på utlands turer til både Frankrike og Italia .. Din siste tur var du med til Danmark , men bare som turist . Men du elsket det .. Du var bare glad du fikk vere med.. Du ble helt vil når du hørte bilen for da viste du at da kanskje ble det en tur på deg..

Jeg er så glad for at jeg valgte , å tappe deg for Sæd , for  fremtiden . Så jeg håper en dag , jeg vill få noe valper etter deg min kjære venn.. Din nest siste dag , hadde vi to det fint sammen. Du fikk vere med til byen . På veien hjem fikk du løpe løs å bare kose deg .. Du elsket det å få løpe å gjøre som du ville.. Fikk du muligheten tok du deg en tur på egen hånd.. Vi fikk mange fine år sammen .. Jeg kommer alltid til å savne deg .

DU ER GOD GJEMT I MITT HJERT OG VIL VERE DER FOR ALLTID.. R.I.P

Ingen kommentarer: