28. juni 2011

Bilder av gjengen min..

Jeg har tatt fram kamra igjenn.. For å fotografere tibbene igjenn.  Har tatt bilde ut i hagen vår..

010

                                      Her sitter Lulle, Luzy, Tobi og Diva

   Jeg har ennå ikke fått laget meg større hundegård . Så når dem skal  springe og bevege seg mere  . Har jeg dem løs bak på siden av huset .. Her har dem stor plass å springe på . Så er det veldig bakkete her i hagen, så da får dem trimmet seg..

012

                                                                 Luringen Lulle……

016  Skjamøren Tobi gutten .. Begynner å bli en gammel gutt.. Hans beste hobby er å ta seg en tur på  egen hånd i nabolaget her..

014

                                                        Luzy

017

                                                               Diva

Ingen kommentarer: