17. jan. 2010

Zhomito`s Fairytale..

Jeg har vert i Sandefjord en tur .. Skulle hente hjem Luzy etter at hun hadde vert med Gudny til Sverige forrige helg på My Dog uts.. Det ble ingen bra uts. helg for Luzy sin del..
Siden jeg skulle ta turen ditt, passet jeg på å reise innom en tur til Liv og Akita. Å kamra var med som vanlig , når enn reiser på tur.. Så da ble det tatt noe nye bilder av Akita siden hun snart fyller 9 mnd ..
Det ble ikke mange timene der, før jeg måtte reise på turen hjem igjenn. Etter en lang tur på nattbussen til Sandefjord og ettermiddags toget hjem .. En veldig slitsom tur . Men det var godt for både meg og Luzy å komme hjem. Hun var så sliten etter turen så hun har for det meste sovet i dag ..

Akita er en søt jente .. Hun har mye rart for seg .. Hun er elsker å ligge lenge om morgene . Så det hjelper ikke å stå opp tidlig . Da  blir virkelig sur.                                                                                                                        

Meget bra bilde av Akita 9 mnd. 15.01.2010

Akita er ikke så veldig glad i det å stille seg opp.. Så det er ikke det beste av henne..

Hode bilde av Akita 9 mnd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        Søt hode bilde av henne, synes jeg ..

Akita sin beste plass 9 mnd

        Det er dette Akita liker aller best, å bare ligge på sofan å sove..

1 kommentar:

Kristin sa...

Søt ja Elisabeth:-)