5. jan. 2010

Vinter på Søfteland

Nå er det kommet mye snø her.. Eller retter sakt så har den vert her en stund.. Siden det er en stund side jeg har tatt noe bilder . Så var det på tide å ta fram kamra igjenn.. Denne gangen har jeg fått tatt bilde av meg og hundene ute i snøen .. Det er så fint ute nå som det er så kaldt her.. Hundene synes det nok er litt i det kaldeste laget for dem vil ikke vere lenge ute av gangen.

Jeg med gjengen , jan. 2010

Luzy, Tobi, Lulle , Diva og meg . Å kose pingsvinet som Lulle alltid drar med seg ut. Måtte jo få komme med på bildet..

Luzy på snø haugen jan 10 Luzy sitter å skuer ned på dem andre , fra sin utsikt post på toppen av haugen ..

1 kommentar:

Anne Grete sa...

Heisan
Kaldt ja , det er det her og det skal være visst :)
Fint bilde av deg og "familien " din :)