11. aug. 2010

Lenge siden sist..

Nå er det en stund siden jeg har oppdatert her på hloggen.. Jeg har vert uten data en lang stund, derfor har det ikke blitt gjort noe her..

Mye har skjedd siden sist den ble oppdatert .. Har vert på Verdens utstillingen i Danamrk . Selv om det er en stund siden den var . Så vil likevel fortell litt om den.. Vi var en gjeng som hadde leid sommerhus i Danmark . Et kjempe herlig hus.. Vi var 7 av oss som hadde leid huset for en hel uke.. Men i løpet av uken som utstillingen skulle vere var vi  to til på besøk . Så det ble mange hunder . Men enn skulle ikke tro det for det var ikke mye bråk på dem.. Selv om gamle Tobi da ikke var så veldig glad i Mudien som var med..

Utstillingen  nærmet seg . Da var det mye bading på gang, for dem som måtte gjøre det , med sine hunder.. Da er det kjekt med tibben som enn ikke trenger å bade helt opptil utstillingen..  Så kom dagen vi skulle reise på utstillingen .. Jeg var veldig spent på hvor mange det skulle vere i åpen klasse tispe.. Den klassen er alltid stor .. Å det var den her å , ca 30 tisper .. For en klasse . Jeg hadde meldt på to av mine tisper Luzy og Tilla i den klassen..  Anita Lunden hjalp meg med Luzy var spent hvordan det skulle gå, siden dem to jentene skulle gå etter hverandre.. Men det gikk kjempe fint . Begge jentene fikk EXSELENT, kjempe fornøy ble jeg for det. Luzy ble å plukket fram av 8 tisper i den klassen , men ble ikke plassert.. Men jeg er kjempe fornøy, hadde ikke trodd at dem skulle gjøre det så bra i den store klassen.. Så var verdens utstillimg i Danmark over for denne gang..

Siden vi skulle vere så lenge i Danmark . Ville vi finne på noe gjøre.. Vi reiste en dag til Djur-sommerland. Vi var kjempe heldig med været når vi var der.. Så da fikk vi prøvd ut en del ting der.. Kjørte tømmer rena, og elve båten. Ble ganske våt av em turene .. Vi hadde en koslig dag der.. Jeg er kjørte ikke så mangne ting . Er ikke så glad i det . Kanskje litt pysete hehehe..  Jeg har ingen bilder fra denne turen ..

Ingen kommentarer: