18. mai 2009

17 mai . Fint vær hadde vi i år..

Jeg har hat en veldig hyggelig nasjonal dag sammen med min fammilie .. I år var det første året for Elise i skole toget . Hun er mitt yngste tantebarn.. I år var det bare Elise og Anne som gikk i toget . Min eldste tanteunge Henrik gikk ikke i toget .. Det er vist ikke noe artig det når enn går på ungdomskolen det vist .. Det var fint og varmt vær i år å det er var jo bra, for i fjord var det veldig kaldt .. Vi fant oss et fint sted å stå for å se toget komme .. Etter barenetoget som vi egentlig kaller det , gikk på by skolen den ligger i byen . Der treffes som regel hele slekten vår . Det er kjekt å se i gjenn dem når vi ikke treffes så ofte.. Så var vi hjemme hos min bror å spiste pølse, det hører jo 17 mai til det , ingen slik dag uten det å is.. Så senere på dagen var det på tide å reise til byen igjenn å se på Borgetoget og russen da som går bak i dette toget.. Jeg fikk tatt mange fine bilder denne dagen . Så her komme det noe av dem



Elise med 1 kl. plakaten

Anne i barnetoget



Kjempe kjekk gutt


Jeg er veldig glad i disse tre fine tanteunger jeg har.. I dag skal jeg i geburdag til min mellomste tanteunge Anne..Hun har egentlig sin dag den 19 mai. Hun fikk forskudd på gaven fra sine foreldre i går .. Her ser dere henne med den gaven.. Hun trengte det virklige., siden hennes andre sykkel ble stålet ..


Her kommer hun syklende på sin nye sykkel.



Så var denne 17 mai dagen over for denne gang.. Håper dere alle har en like fin dag som jeg har opplved.



Ingen kommentarer: