18. feb. 2009

Diva og Luzy

Nå har Diva blitt parret og Luzy har reiste med fly til Bergen 17.02.
Jeg leverte henne på Cargo kl 17:30 flyet gikk kl 18:35.. Jeg gikk bort
til terminal bygget på flypalssen for å se om flyet var i rute å det var det .
Så gikk jeg ut på parkrings huset , kjekt å kunne stå der oppe å se ned
på flyet .. For å se at hun kom med flyet.. Når hun kom kjørende fra Cargo,
til terminalbygget og dem skulle kjøre henne inn i hallen . Hørte jeg henne
bjeffe for der vill ikke hun vere.. Så kom tiden da hun ble kjørt ut til
flyet i lasteromet ., men der vill hun heller ikke vere så hun var virkelig sinna..
Så ble hun satt inn i flyet , da ble hun sikkert fornøyd..
Litt forsinket kom flyet av gårde.
Så da var det bare å reise hjem å vente på tlf fra Rose. For Luzy skulle parres
med Marius, en flott hanne synes jeg .. Det ble parring den kvelden hun kom
så da blir det nok en til ..
Jeg reiser til helgen å henter henne hjem ..

Så jeg går en spennende tid i vente med to valpekull..

Ingen kommentarer: