11. aug. 2010

Løve parken

Så neste tur vi var på var en tur til Løveparken.. Her var det bare å ta fram kamra.. Jeg fikk ikke tatt så mange bilder her som jeg ønsket. Kamara mitt ble fult.. Så neste gang jeg skal på tur skal jeg kjøpe meg ett minne kort til .. Jeg synes det var artig å besøke denne parken . Jeg har aldri vert i den før.. Det var mange artig dyr å se.. Vi kjørte bil først inn til dem dyrene vi måtte bruke bil.. Det ble veldig varmt inne i bilen .. Men turen var vert det ..  Vi brukte mange tiner i denne parken .. Her kan dere se noen av bildene fra den dagen.. 

205

Vi var veldig heldig den dagen vi var der. Da fikk vi se en ulve familie med unger.. Det er ikke ofte dem kommer fram , når det er mange mennesker i parken..

  148

150

Denne lille her som jeg ikke husker hva heter . Elsket å løpe rundt å gjøre seg til for dem så på … Den var så kjapp at det ikke var så enkelt å ta noe bilder av den..

176

Disse små apene synes jeg var så søte. Når vi sto her å så på dem, var det mat tid.. Det var artig hvordan dem fordelte mate seg i mellom ikke mye krangling der.. Det var en i flokken som var sjef for han tok ikke noe mat for dem andre hadde spist seg ferdig .. Morsome å se på..

187

Arige fugler , med en fin farge..

Jeg koset meg vikelig å gå rundt i denne parken , å bare knipse med kamra..

Her har dere fått lese å sett bilder av min ferie tur til Danamrk .. Jeg koset meg veldig den uken vi var der..

Ingen kommentarer: