26. apr. 2010

Stange utstillingen

Fredag reiste jeg å Liv til Stange.. Vi overnattet på Vikingskipet Motell.. Så var dagen for utstilling.. Jeg valgte  bare å stille Luzy på lørdag.. Hun ble  nr 3 med ck , jeg er kjempe fornøyd med hennes plassering.. Hun gikk som bare det , jeg har ikke selv oppleved at hun vill gå så bra . Jeg er kjempe førnøyd av henne..

Siden vi skulle til Stange å ha overnatting, valgte vi å vere der hele helgen. Å se hvordan det gikk med dem som stilte søndag . Gratulerer så mye Liv-Randi og Hege som gjorde kjempe bra denne dagen.. Synes det var ekstra artig at Elgeberg Kennel  fikk Hp på sitt oppdrett å best in show oppdrett . På første gang dem stilte oppdretter gruppe.. 

Synes det var en kjempe hyggelig helg med mange kjente ..

010

Akita er litt av en kose jente og mammas jente..

Akita koset seg veldig på tur sammen med resten av gjengen ..

Ingen kommentarer: